tisdag 21 oktober 2008

Stockholm calling!

Sådär ja, nyduschad, inkrämad, mätt, belåten och alldeles alldeles jätte trött. Tågresan gick galant bortsett från att halva vagnen var fylld med killar som började fira någons 20 årsdag innan tåget hunnit lämna perongen thi! Tyvärr Inte min cup of tea idag!

Bor på Freys hotell i världens minsta (!?) dubbelrum, riktigt fint annars och centralt. Tog en mini-promenad innan jag checkade in och blev pinsamt påmind om hur dåligt jag kan Stockholm, måste ändra på detta...äkta turist i egna huvudstaden, illa! Är lite nervös inför morgondagen men hoppas på att det ska gå bra. Beroende på hur jag känner mig ska jag kanske träffa Fröken U som precis flyttat hit...

Bättre sent än aldrig men vad får man inte missa om man har en liten stund över? (Mary, tack för ditt tips, får se om jag får ihop det imon kväll! Gino, jummy hihi!)

Sleep tight...kramisar!*

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj...låter inte allt för trevligt att spendera en tågresa med firande 20 åringar :S