fredag 12 december 2008

Sweet Friday.

Jeei! Så underbart att vara ledig, välbehövlig långhelg, ja visst! Gårdagen var fullbokad med shopping och bakning. Huslig flickvän som man är (?) bakades det blåbärsmuffins och kladdkakor i massor till älsklingens Fredagsfika på kontoret. (julafton + min födelsedag i sikte thi;) nej då!) Har tagit sovmorgon idag, dricker Champagne te i mina nya "Coffee Day" muggar från Indien, mysigt! Om inspirationen håller idag ska jag idag baka Macarons och grunden till Choklad Cupcakes, förberedelser för mitt kommande födelsedagsfirande!:)*

Men först ett träningspass, är super nöjd med mitt nya träningskort. Kan lika gärna bli fel när man börjar på ett nytt ställe men än så länge så känns det toppen! Så glad!:)* I kväll är det Julfest på Riverton som gäller, ser framemot det! (Alltid lika glad när jag känner glädje inför något!)

Önskar alla en lovely Fredag!:)*

5 kommentarer:

Vintage and Stardust sa...

Åh låter som en alldeles underbar fredag och helg:) Blir så sugen på att baka ihop något sött nu -kanske ska överraska min älskling! Och välkommen tillbaka förresten, ska bli lovely att läsa dina fina inlägg igen:)

Varm kram
/Line

Anonym sa...

Härligt! Vilken helg du har framför dig! Du är värd varje sekund av glädje vännen! Ha en FAB fredagkväll, Superduperfredagskramar, hihi ;-D

Anonym sa...

Å vad mycket härlig bakning!

Ha en underbar helg!
Kram

Spis, løp, les sa...

Ser ut som du hadde en fantastisk ferie i India! Så spennende!

Anonym sa...

Jag måste prova dina macrons någon gång...har tänkt göra det hur länge som helst nu:)