torsdag 22 januari 2009

Maintenant

Just nu...disträ, stressad, väldigt glad, deppig, confused men ändå inte...känner att jag bloggen kommer i kläm, därför dags för en liten, liten paus! Time to find my self...

Har otroligt mycket på jobbet, det går bra, jag är ambitiös men jag måste försöka fokusera för att inte tappa inspirationen, i kväll är vi inbjudna på rundvandring på Konstmuseét, Champagneprovning och middag på Avalon, jag ska inte klaga men dygnet har för få timmar.

Jag har fått fnatt när det gäller träningen, man måste inte springa på gymmet varje dag, måttlighet är inte jag.

Har haft en mäklare hemma och bestämde igår att min älskade underbara lovely lilla lägenhet ska säljas, fjärilar i magen...

Busy, busy...jag hoppas iaf att alla underbart söta blogg-darlings har det bäst och att ni fortsätter läsa trots en liten, liten paus...

Love /La Fleur*

9 kommentarer:

Mia sa...

Klart vi gör!
Spännande med ny lägenhet!!

Kram Mia

Anonym sa...

Å spännande med flytt. Förstår att det blir mycket ibland, och då tror jag det är viktigt att ta en liten paus i bloggandet.
Annars känns det bara som ett krav att skriva...

Men var så säker...jag kommer titta in här och längta efter ett nytt inlägg.

Många kramar

Anonym sa...

Hoppas allt går bra, självklart kikar jag in här med jämna mellanrum ;-D Ha det toppen vännen! KRAM

Anonym sa...

Tittar in varje dag för att jag saknar dej:) Jag hoppas du har det bra, du en av mina äldsta "bloggvänner". Tänker på dej. Kramar

Anonym sa...

Hej!

Trodde aldrig att världen skulle vara så liten! Jag var på en lägenhetsvisning idag och så fort jag såg Hello Kitty kopparna, kinadockan från Alessi, kryddhyllan och teburken från Kusmi visste jag att det var din lägenhet! Den är verkligen fin och jag tog mod till mig o var fräck mot mäklaren "ett vänkskapligt pris för att jag är Kittys bloggläsare":-). Så galen kan jag vara ibland:-). Jag arbetar sen några veckor tillbaka på ett sjukhusarkiv. Det känns jätte skönt att återgå till ett liv med heltidsarbete och lön så att man kan leva "gott". Anyway, köp eller inte, önskar dig och din "andra hälft" ett lyckligt liv tillsammans:-)! mvh Sanna från Condeco

Anonym sa...

Hello. I've discovered your blog recently and I find it so nice ! I linked you in my post of the day ;o)

Anonym sa...

Miss you love, kom tillbaka snart :)

Singapore Lab sa...

Nice picture really like it!

Anonym sa...

Hallå...
Vet inte om du är här inne och läser, men jag tittar in ofta och tänker på dig!!

Hoppas att allt är bra.
KRAM