måndag 9 mars 2009

Oki..

...nu är det dags att bryta tystnaden, jag har varit otroligt skeptisk till bloggen under den här tiden men känner nu att jag saknar att inte kunna skriva av mig. Har funderat på att föra dagbok men inte helt fastnat för idén. Tror att bloggen kommer att se annorlunda ut framöver, mer personlig. Det känns som att den 22 Januari när jag skrev mitt senast inlägg är en hel evighetsedan. Allt och inget har hänt sedan dess...har tusen tankar som snurrar i huvudet, känner att bloggen kommer att behöva lufta dessa!:)

3 kommentarer:

Mia sa...

Vad roligt att ha dig tillbaka! Hoppas allt är bra med dig och nu är jag riktigt nyfiken på allt du skrev hade hänt..:)

Kram Mia

Mademoiselle Blueberry sa...

Mia: Weei, härligt att känna inspiration igen! Ofta varit inne på din lovely blogg, kännt ett otroligt sug att skriva av mig varje gång thi! Den är så fin! Varit fullt upp här *ler* mycket att blogga om!;)* Kramis!*

Anonym sa...

Blev så glad av din kommentar!!
Hoppas verkligen att din lust är tillbaka, för jag kommer vara här och läsa hos dig.

Ha en bra fortsatt dag.
Kram