lördag 10 januari 2009

Sleepy, men positiv!

So far so good. Känner att jag har läget under kontroll, skönt. Var ute i hamnen i natt mellan 04 och 06, jeeei! Men det gick bra. Sitter nu på kontoret, dricker Espresso House's Chai Latte och kräver in pengar. Detta har nu hamnat under mitt ansvar, riktigt roligt men ofta ganska frustrerande gäller att vara påstridig och allert vilket jag utan tvekan är nu Lördag morgon ;)*
Har nästa avgång kl 13 därefter blir det ett besök på gymmet. Känner mig riktigt flitig där, ska se till att det håller i sig för det tillför verkligen så mycket positiv energi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att du kommit igång med träningen. Nästa vecka ska jag köpa ett kort och sätta igång på allvar.
Vet ju att det är skönt bara man kommer över den första jobbiga tiden.

Kram