måndag 12 januari 2009

What a feeling...


Äntligen är jouren över, ska absolut inte klaga för det har gått riktigt bra, hunnit kräva massa pengar, uppdaterat inför veckan, tränat, varit i Kungsbacka och shoppat skor + Bodum Presso bryggare. Men en sak som aldrig slår fel är mitt humör som blir allt annat än stabilt. Kan inte planera att göra något (inte konstigt för jag jobbar ju, hrm!), känner mig ofta ensam och blir ledsen när jag tänker dumma tankar. Måndag morgon och allt känns mycket lättare och ljusare...weired!?

Måndag efter jourhelg = Sunshine in my heart, jag har jobbat duktigt och tjänat pengar som jag kan spendera på onödigheter, jag har en kort vecka framför mig, lång-helg med ovanligt mycket roligheter inplanerade. Jag känner mig nöjd och glad och hoppas att alla sötisar känner likadant!

Love/La Fleur

2 kommentarer:

Mia sa...

Det låter ju toppen! Jag känner mig rätt fab jag med. Precis tränat hårt, tagit en varm dusch och nu ska jag skriva krönika. It could be worse..:)

kram Mia

Anonym sa...

Jo då, det flyter på rätt bra här med :)