onsdag 18 mars 2009

. Man har inte roligare än man gör sig

Nope, så är det. Sitter på kontoret överöst med loads of fakturor som ska granskas och gås igenom, det går långsamt. När jag har ekonomivecka känns det som att jag är ledig. Så är verkligen inte fallet, men, jag behöver inte jobba på kvällarna eller nätterna. Me liike* Fick idag reda på att årets resultatlön kommer betalas ut den här månaden, närmare bestämt nästa Onsdag, surprise pour Moi. Farligt passande då jag precis bokat in en trip till Köpenhamn nästa helg för att hälsa på Fröken K. Jag har fått för mig att jag bara måste ha precis en sådan här men svart. Hade tänkt suga på den karamellen men vi får se...

1 kommentar:

Mia sa...

jag har då visserligen inte sett ett enda avsnitt av Lost än men på mina lektioner i L.A hade de lost som exempel på hur man ska och inte ska skriva.
De sa att tredje säsongen tappat jättemycket tittare för det blev för komplicerat men uppenbarligen har de fixat det för enligt amerikanska tidningar är 5 säsongen den bästa hittills och den har också mer tittare än någonsin. Så förhoppningsvis är det värt att traggla igenom den där säsongen då...:)

KRam