torsdag 19 mars 2009

. Small things I Love maintenant

Att mitt hår äntligen börjat bli långt igen, I've missed my ponytail!Att det äntligen börjat bli vår på riktigt, så otroligt underbart! Snart bara ben, klänningar, uteserveringar och sol. Love it!Att
Att ältandet av...
"Slappna av"
"Tänk positivt"
"Var glad"
"Det ordnar sig"
faktiskt får mig att just slappna av och se att det ordnar sig, tänka positivt och vara glad.
Att dessa fick flytta hem till mig igår, weei mer sol nu, tack!
Att jag bokat in två mysiga Weekendresor inom en inte alltför avlägesen framtid, weei!
Att Käraste Herr C och jag snart blir Sambos !:)*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, va snäll du är :)

Ah, så Dualit är värda pengarna då? Hihi, ja man blir då aldrig nöjd, det är sant! :)

kram

Emelie sa...

Åh vad massa positivt tänkande som gör en glad att läsa och lika underbara bilder som vanligt, speciellt den med partyhattarna, lovely!

Förresten angående rastlösheten, tror att det är solens fel Så fort solen kommer fram blir jag galet rastlös och vill bara sitta på uteserveringar och dricka kaffe fast jag har massor av saker att göra!

Ha en skön kväll!
/Emelie