fredag 10 april 2009

. Långfredag in my heart

Påskhelgen har börjat toppen bra, så glad! Den började med ett ordentligt löppass på gymmet igår, gick över förväntningarna, resulterade dock i världens träningsvärk idag, aj! Men men, skam den som ger sig borde ju bli lättare allt eftersom. Fröken H och Herr J kom vid sju tiden, jag bjöd på ungsbakad lax och lime+mynta ris (Santa Maria mix som jag varmt rekommenderar) sallad etc. Provade för första gången på att göra en yoghurt/äpple dessert som jag länge varit nyfiken på, kanon gott och super enkelt, perfekt! Det surplades vin och spelades "Sex and the City Trivia game" in på små timmarna. Hur mysigt som helst!

Idag mötte jag upp Fröken A vid Biscuit som vann i GP's frukosttest, helt underbart! Premiär för att sitta ute för min del också, weeei! Äntligen!

3 kommentarer:

Linalotta sa...

OJ vad härligt det ser ut!! Var ligger detta härliga ställe?

Jag sitter i familjens uterum och njuter av solsken och värme. =)

Stor kram

Malin S sa...

Jag undrar också, vart ligger detta ställe med rosa SMEG och söta bakverk ?!!

The Fashion Economist sa...

Åhh! jeg blir sulten av å se alle disse godsakene.
FIn blog du har, forresten!