torsdag 9 april 2009

. Thoughts

Jag tänker otroligt mycket, pratar och berättar nog egentligen väldigt lite om vad som verkligen rör sig uppe i huvudet på mig, det är inte bara för bloggen utan inte för någon. Jag måste försöka vara mer öppen, känner mig som en riktig mussla. Talade med A igår, jag är riktigt glad att jag börjat göra det, vill få ut så mycket som möjligt av livet/tiden/allt. Lätt att allt flyter på utan att jag inte hinner "uppfatta" eller uppskatta det. Mina samtal med A får mig att få upp ögonen för nuet och mig själv. Jag har liksom tappat bort mig i all stress, jobb, tankar om att inte räcka till etc. Har hamnat i en dålig cirkel som är kanon i arbetslivet, men inte för mig som person, jag ser allt som prestationer vilket inte är riktigt ok...

Ser super mycket framemot påskhelgen, weei! Hoppas på sol thi!:)* Jobbar halvdag idag, ska därefter träna, köpa fisk och blommor inför kvällen då Fröken H och Herr J kommer hem på middag, glad,glad!!

Vad har ni för mysiga planer inför Påskhelgen?

2 kommentarer:

Linalotta sa...

Jag åker hem till småland för att träffa familj och vänner.

Hoppas du får en riktigt solig och fin påskhelg.
Kramar

Therese sa...

Oh La Fleur, måste ta han dom sig. Lättare sagt än gjort, i know! Så viktigt att inte sluta sig, tillslut bubblar allt upp och över förmodligen om man inte ventilerar.