onsdag 13 maj 2009

. Angels and Demons

. Weei, det är en ganska bra dag idag!:)* Sitter på kontoret och försöker koncentrera mig på att inte stressa upp mig genom att tro att jag ska hinna med alla mina uppgifter på den halva tiden jag är här! Bäst att blogga lite också thi!;) Har mycket att se framemot i dag, ska träffa sjuksgymnasten för första gången i eftermiddag, ska lära mig slappna av, ett besök hos Pelle är också inbokat så nu ska jag bli fin i håret! Underbart! Finns ingen dag man känner sig så risig i håret som den dag man ska fixa till det!! En dag som kantats av frisörbesök och avslappning kan väl inte avslutas bättre än med ett BIO besök med käraste Herr C, ska se Änglar och Demoner, ska bli riktigt roligt!

1 kommentar:

Linalotta sa...

Hej hej.
Var så längesen jag var här nu...har haft en sån fullspäckad vecka. Men nu är det äntligen helg!!

Hoppas du får en toppenhelg.

Ser att London verkar varit en härlig resa. =)

Vad tyckte du om bion? Jag var också och såg den i onsdags och jag gillade den verkligen.

Kramar