tisdag 12 maj 2009

. London à La Fleur!


. Sådär ja, tillbaka till vardagen igen, en vardag jag inte alls vant mig vid utan känns väldigt främmande men men, jag är vid gott mod och känner mig stark och positiv! London var super mysigt, även om man inte skulle kunna tro det utifrån bilderna så har vi faktiskt gjort annat än ätit thi! Sett Grease (Love it!), varit på Tate Modern och Spitafield Market, druckit afternoon teaLiberty, spenderat en evighet (och en halv förmögenhet;)) på Ladurée och shoppat en hel del, liikie!*  

Var dessvärre helt slut och i väldig obalans när jag kom hem men det har nu rättat till sig, att jag träffade sötaste Mary för en fika på da Matteo igår eftermiddag gjorde definitivt inte saken sämre, härligare fröken får man leta efter, mais oui!

4 kommentarer:

Emelie sa...

Åh vilka underbara bilder, det ser helt ljuvlgt ut! Men du, är du säker på att det var London du var i? För fotona stämmer mer överens om bilden jag har av Paris än London ;)

Kram Emelie

Mademoiselle Blueberry sa...

Emelie: Thi!!Det blir vad man gör det till, när jag tänker på det har du alldeles rätt!:)* Tokigt!!

Mary sa...

Åh, hihii!!! Vad du är gullig ;) Det var så mysigt att träffa dig, längtar till nästa gång vi ses :) Stor Kram till finaste La Fleur

Therese sa...

Lovely pics. Ser helt underbart ut. Måste besöka London snarast:)Vore kul att få se vad du shoppade;)Hoppas du har det trevligt i sthlm. och får en bra helg.