tisdag 9 juni 2009

.Fördjupade studier i katastroffysik

. Jag har precis läst ut Marisha Pessel's "Fördjupade studier i katastroffysik" som jag blev tipsad om i bloggen. Thanks good för tipset, boken är lovely! Det är en mystisk mordhistoria med unga begåvade Blue Van Meer som huvudperson. Det är inte helt ofta jag känner att jag kommer "sakna" en bok när jag läst ut den men den här gången känns det som att det kommer bli så. Väldigt annorlunda och otippad bok, var lite skeptisk till att börja med men det ändrades snabbt! Rekommenderas!

(min Yoga premiär gick inte alls som tänkt, jag är INTE van att åka kommunalt, blev för stressigt för att promenera, blev tvungen att ta en vagn som aldrig kom etc etc, fustration men men jag ska ta igen det!)

Sleep tight don't let the bed bugs bite...

1 kommentar:

Lina sa...

Alltid kul med nya boktips, även filmen du just sett verkar vara något i min smak...

Ta hand om dig och ha en bra dag.
KRAM