torsdag 11 juni 2009

. Taggad, bättre sent än aldrig;)

Sötaste Karoline har taggat mig...Reglerna finner ni nedan...

The rules are:
1. answer the questions on your blog
2. take away one question you don't like and add a new one.
3. tag 8 other people

1. which perfume do you use?
-Diors J'adore, Nina Ricci, Cleans "Shower Fresh"


3. what are you currently reading?
- Precis läst ut "Fördjupade studier i katastrof fysik av Marisha Pessl"
Funderar på vad som ska läsas här näst.


4. today's highlight?
- Att FO glas äntligen har tid att komma och sätta upp en stor spegel i min klädkammare

5. what whould you really like to learn?
- Franska, flytande! Sticka, måla...

6. what was the last thing you bought?
- blommor till lägenheten

7. what's your favourite animal?
- HUND!

8. what's your most important goal at the moment?
- Att lära mig att ta det lugnt, stressa av och vara nöjd med den jag är och med vad jag presterar.

9. what do you think of the person who tagged you?
-Karoline, världens sötaste som stöttat och uppmuntrat i vått och torrt.

10. what's the colour of your eyes?
- Gröna

11. if you could change something with yourself, what would that be?
-Att jag var nöjdare med mig själv och min tillvaro. Att jag inte ställde så hög krav på mig själv.

12. if you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?
- I Tokyo

13. what do you find important with your friends?
-Ärlighet, uppriktighet, pålitlighet

14. What are you doing this summer?
-Inredning av lägenheten, tar det lugnt och försöker leva i nuet, åker ev till någon varmare plats.

15. what's your dreamjob?
- Jag älskar mitt jobb, skulle dock inte tackat nej till att arbeta som designer/konstnär/inredningsarkitekt, något kreativt.

16. what's your favourite piece in your wardrobe?
- Mina Mullbär eller min lilla Chanel

17. do you have any favourite models?
-JA! Doutzen Kroes, Jessica Stam, Julia Stegner

18. 3 things that make you smile
- Min älskling, mina vänner, my mum
- Solsken
- ledighet

19. what's your favourite song at the moment?
- Damien Rice, The Blowers daughter

20. what's your favourite tv-series?
-Hm, oki, Twin Peaks, Lost, GG, The City, The Hills...

21. what are you wearing at the moment?
-Svarta shorts, kofta från Benetton med "pärlknappar"

22. what's your favourite sweets?
-Lakrits, Choklad

23. who's your role model for style?
- Hm, inspireras av Kirsten Dunst mfl.

24. what was the last film you saw?
-Kommer faktiskt inte ihåg det, disträ!

Hm, oki skickar vidare frågorna till;

3 kommentarer:

Idasan sa...

Anytime!!!!!

Mademoiselle Blueberry sa...

Åh sötast!!!!!:)*

Emelie sa...

Nej vad kul, jag gillar utmaningar! Jag ska så fort jag får tid ta tag i den här!! Tack söta :)

Kramar och trevlig helg!