söndag 6 februari 2011

. Från och med nu!

. Yes! Idag har jag inte en enda båt,fantastiskt! Tycker därför att det är perfekt att se det som den första dagen som mitt nya harmoniska, avslappnade moi! No more stress eller hets, hälsan och välbefinnandet kommer i första hand! Så idag ska jag bara ta det lugnt, lägga en ansiktsmask, måla naglarna, baka äpplebröd, läsa och uppdatera spotify! Från och med nu är det positivitet och livsglädje som det ska fokuseras på! (känns som att jag vandrat runt i en grå bubbla de senaste månaderna!)

4 kommentarer:

Karolin sa...

Det låter som en bra inställning. Och nu känner man ju att våren är på gång och det blir genast lite lättare :)

Mademoiselle Blueberry sa...

Karolin: visst är det så!:) tänk när man kan trippa ut i nätta ballerinor och inte behöva bylsa på sig upp till tänderna för att slippa frysa, lovely! Den som väntar pÅ ngt gott!!kraam

JETS sa...

Låter bra! Jag är själv alldeles för dålig på att leva i nuet.

Mademoiselle Blueberry sa...

Jets: :)* synd att det ska vara så svårt bara när det egentligen borde vara det mest naturliga!:)*