lördag 5 februari 2011

. Paulo Coelho, Donna Tartt och tulpaner!

. Jobbar jour nu, är lugnt som tur är! Har dragit på mig ordentligt halsont och hosta, känner mig riktigt seg. Usch men men bara att bita ihop! Våriga tulpaner och nya pockets piggar dock upp, är riktigt nöjd med min beställning:) väntar fortfarande på en bok, Stephanie plum någonting, skulle tydligen vara riktigt mys/rolig deckare(!??) som jag helt missat! I övrigt råder det shoppingstopp här, ska inte handla ngt innan vi åker till New York! Böcker räknas inte!

2 kommentarer:

Mia sa...

Donna Tartts bok är ju en riktig modern klassiker som har närmast kultstatus i den anglosaxiska världen. En akademisk deckare - lätt en av de bästa böckerna jag läst. Där har du något att se fram emot. :)

Mademoiselle Blueberry sa...

Åh vad roligt!! Bra/bättre/bäst böcker är det bästa som finns! Vill börja läsa den direkt men först ska infiltratören avslutas!;) hoppas helgen varit toppen!kram!