torsdag 25 september 2008

I'm a good girl.

Det känns mer än någonsin som att jag går på Autopilot, och det går riktigt bra! Antagligen kommer allt komma över mig med otrolig kraft när det är över, men huvudsaken är att allt flyter på nu och det gör det. Arbetade i natt, hade en avgång kl 21:30 och en 04:30. På kvällen hann jag kika på ett avsnitt av The Hills (Love it!), pussa på <3 som kom förbi en snabbis innan han åkte iväg på konferens och göra min allra första sats Granola (bättre sent än aldrig). Blev super gott, vill testa på att göra flera olika varianter läst så många recept som låter delicious, jummy! Har dåligt med söta burkar hemma att ha det i så det får bli nästa mini-projekt!

Ok på kontoret nu, är inte alls så trött som jag borde vara vilket känns skönt. Min Bayswater fick följa med ut idag, var hur längesen som helst så den känns nästan som ny nu ;) Glad! En av mina bättre investeringar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en riktigt bra dag i solskenet!
Själv sitter jag inne och pluggar, men ska försöka ta mig tid till en liten promenad iaf.

Kram

Anonym sa...

...Granola föresten, har aldrig hört talas om det. Jag som älskar att vara i köket?!!
Lägg gärna upp recept, eller tips om vart jag kan hitta nåt bra ;)

Kram igen

Mademoiselle Blueberry sa...

Linalotta: Klart jag ska lägga upp receptet! på g!:)* Hoppas du haft en super mysig dag! Kraam!*

Anonym sa...

Granola lät spännade. Jag tror för övrigt att bayswatern är den optimala jobbväskan, allt verkar få plats i en sådan! Har sagt till mig själv att en sådan kommer att flytta in hos mig med min första lön :)

Mademoiselle Blueberry sa...

Olyckssyster: Det tycker jag absolut att den ska göra, du kommer inte ångra dig! kraam!*